joi, 26 august 2010

3 zile,un zambet si mii de vise..

23,24,25 august..3 zile consecutive in care splendida luna plina mi`a zambit.


De fiecare data cand e luna plina..ma simt ciudat si totusi imi place.O sumedenie de ganduri,sentimente ma cuprind,iar eu tot ce pot face e sa visez cu ochii deschisi.
Cand am spus ca luna mi`a zambit nu am delirat....pentru ca daca v`ati fi uitat cu atentie ati fi vazut ca a avut infatisarea unui chip uman ..al unei femei.Sau poate imaginatia mea e de vina..si totusi nu :)


3 comentarii:

  1. "De fiecare data cand e luna plina..ma simt ciudat si totusi imi place." La fel e şi la mine. Într-adevăr, mă simt ciudat, mă bântuie o insomnie apăsătoare, parcă aş fi în ceaţă. În acelaşi timp mă fascinează luna plină. Emană o lumină deosebită şi împodobeşte cerul atât de frumos!:X Cică luna e planeta zodiei mele..Hm, nu prea ţin cont de chestii din acestea.
    ...Dacă ai o minte profundă găseşti fărâme de suflet în fiecare corp din jurul tău xD.
    Sper să nu te streseze (prea tare) micile aberaţii de mai sus, din comment. :)). Keep going!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. nu are de ce sa ma streseze :)
    se pare ca esti o persoana visatoare..la fel ca mie :)
    E bine sa visezi!:)

    RăspundețiȘtergere